Instruks for Informasjonsteknologikomitéen
ITK-s nåværende instruks ble vedtatt av Finansstyret 13. desember 2012. En PDF-versjon av instruksen er også tilgjengelig.
- FORMÅL
- Informasjonsteknologikomitéen, heretter ITK, skal drive og vedlikeholde Studentersamfundet i Trondhjems datanettverk og tjenerpark. ITK skal tilby felles IT-tjenester for Studentersamfundets gjenger samt skjøtte sine egenutviklede datasystemer for Studentersamfundet, herunder medlemsdatabasen.
- SAMMENSETNING
- ITK består av inntil 12 aktive funksjonærer. Nye funksjonærer tas opp hvert år av gjengsjefen.
- En funksjonær i ITK er aktiv i 2,5 år, og har etter det mulighet for å beholde funksjonærstatusen som funksjonærpangsjonist.
- ITK opprettholder sin virksomhet under ISFiT og UKA. ITK kan utvides midlertidig til det antall nødvendig for å utføre ITKs arbeid i forbindelse med UKA.
- ANSVARSOMRÅDE OG PLIKTER
- Medlemmer i ITK plikter å kjenne innholdet av og overholde
følgende instrukser på Huset:
- Generell gjenginstruks
- ITK disponerer og har ansvaret for følgende rom med
tilhørende utstyr:
- Kontoret i 4. etasje
- Telematikk- og serverrommet på Nordre sideloft
- ITK disponerer Fotogjengens hybel sammen med Fotogjengen.
- Medlemmer i ITK plikter å kjenne innholdet av og overholde
følgende instrukser på Huset:
- FORMIDLING
- Gjengsjefen plikter å gjøre nye medlemmer av gjengen kjent med denne instruks.
Epost: itk@samfundet.no | Telefon: 992 15 925 | Sist endret: 2013-10-14 22:58:40